Liseberg

Det fixade sig med csn! Och en komplettering. Jäs!

Idag åker jag till Liseberg med <3 Paulina <3 , Natta och Erika :D Kommer bli sååå skoj!

Jobbat klart denna sommar också, känns både skönt och tråkigt.. Kommer tillbaka dit om några veckor så det känns bra =)

Jag och min älskling firade 9 år i tisdags!! Åå, tiden går så fort.. Tänk vad mkt minnen man kommer ha som gammal.
Vi åt på Aqua *mums* och sen kollade vi på I love you Phillip Morris. Jättebra film! Sen somnade vi för vi var -så- trötta ^^ Fick 9 rosor, tre olika sorter - röda, rödrosa och rosa. Tack! :D
Fidde fick en bok om Clintan.

Varit barnvakt denna vecka med. Har gått bra. Höhö

Kära systeryster fyller år idag, GRATTIS!!!! :D

Nepp, om jag skulle äta lite lunch innan vi åker iväg.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0