Kött fifan

Då var jag ledig! :D Så gött.
I fredags kväll övningskörde jag med Peter, Gabi satt i baksätet. Det var sååååå kul!! Jag verkligen äger på att köra bil, snart då ^^

Lörd och sönd jobbade jag 6.45-17.00
Igår fyllde Mami år ^^ Det var jättemysigt. Var lite stressigt att komma iväg upp dit men väl där så var det bra. Satte oss på balkongen och åt tårta, (de andra fick börja utan oss).
Det blev maräng och jordgubbstårta samt en glasstårta. Bullar och banankaka samt kex och ost *yummi*

Kom hem vid 10-11 tiden, städade liite och sen sova! Fiifan va trött vi var sen. Höhö.

Idag ska jag bara ta det lugnt.. Se om jag sticker och tränar..
Hihi

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0