- Forts.. Fredag -

Njae, spisen kommer lite senare=) Men ni ska se hur snyggt köket är nu med nytt bord o nya stolar :D Ett nytt kök, voila!

Gabi kom förbi en sväng innan också.

När vi skulle möblera då fick jag ett anfall =/ Det var bara att gå o lägga sig. Säga hejdå till Mika o Gabi.. Såååå socialt!! :( Somnade inte heller.. Känner av huvudvärken lite, men annars är det bra faktiskt. Men jag är hungrig, tänka sig! :P Hahahaha

Var på apoteket innan med juh. Hade dem min medicin? Nej. Fick gå till Hälsan och skaffa ett recept. Väntar... Får ett samtal från Hälsan o då säger dem att receptet finns men dem har inte skickat det till apoteket! Men herregud! Hur annars får man tag i sin medicin??
Efter mkt om o men så fick jag min medicin. Nöjd och belåten gick jag hem igen tillsammans med Mika och lilla söta Teo <3

Imon så följer jag nog med Pau till Sir Simons och kollar på Wanted :D
På söndag blir det nog fiske med bror min :P

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0