- Stripe -

Hej!
Idag fyller älsklingens farmor 90 år, vi ska åka och fira henne senare.

Kan inte träna idag, det är synd :/ Det är så roligt att träna!
Får ta det imon istället.

Stripe håller hela tiden på o väcker mig på morgonen -.-
Han äääälskar mitt hår och jag haaatar när han smaskar i sig det. Gräddet på moset är att han ska gosa med mig ÖVERALLT där han får tag i mig (jag försöker gömma mig). Men Stripe är som han är - kärlekskrank och söt ^^,
Jättegullig stor katt som jamar som en kattunge :P

Dem andra två, helan och halvan, lever på som vanligt hehe. Äter, dricker och sover.

Undra hur den nya kursen kommer att bli. Iaf inte lika seg som förra :P xD

Gäss gäss. Var rädda om er =)

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0