Blåsig söndag

Japp, nu är det söndag - en blåsig sådan. Solen leker titt-ut idag hehe.
Ska gå en promenix snart, ska bli skönt att komma ut. Sov till ett idag för man var så trött, kan ju ha med att man är lite "sjuk" också. Bra att låta kroppen få vila upp sig..

Igår hade jag Nina på besök, solstrålen =D Vi lekte och hon var knasig! :P Sen gick vi ut o gungade o sen åt vi glass ^^, Trevligt! :D

Elvis ligger och sover på stolen jämte - så söt, han ser ut som en kattunge ^^,
Stripe väntar på matpåfyllning som vanligt. Alice är här nånstans i närheten..

Drömde sååå märkligt! Drömmer fortfarande om kalas. Denna gång så levde muffinsen. Hade druckit mkt vatten som jag fick upp. När jag sen kollade i dörröppningen stod det en kvinna där, så fort jag såg henne sprang hon iväg och jag efter.. Men jag kom bara till dem levande muffinsen..
Jag var ute med Pau <3 på natten och så drömde jag om en gammal klasskompis. Vi hade också någon man med pistol efter oss. Drömde säkert 100 gånger fler drömmar men det är allt jag kommer ihåg.

Nepp, ska göra mig iordning nu !

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0