Försov mig

Det är ju inte ofta det händer *lala
Ska bara snooza lite till och så VIPS är klockan "dags att gå" =/

Sitter här nu och väntar på att börja kl 13. Men det går fort och snart är man hemma igen.

Igårkväll låg jag o fundera på massa saker och kunde inte sova. Det är jobbigt när man inte är trött. Jag tänker ofta på läskiga saker som jag inte riktigt vill dela med mig.
Sen ligger man o funderar på hur livet kanske kommer bli o olika vinklar på det. Hjärnan är en konstig grejj att ha, likt förbenat så behöver man den. Vissa saker är svåra att förstå medan andra är superlätta. Det beror på hur man ser på saken.

Undra hur nästa år kommer se ut. Vet ju att jag tar examen då och Gabi tar studenten! :D
Sen firar jag och Fidde 10 år <3 Lilla gumman blir 5 år :D ^^
Händer rätt mkt nästa år !

Jag undrar hur livet kommer att bli och hur det slutar. Jag hoppas att jag lever som jag lär o inte behöver ångra allt för mkt i mina dagar.

Hoppas vi skaffar ett jättefint egetbyggt hus snart :D hihi

bYe!

ps. tänker på min kära familj o vänner jättemkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0