Hej på sig

Då var det dags för mig att prova på detta. Varför? För att jag kände för det.. Och för att jag är trött på att plugga på mitt tråkiga arbete som aldrig blir klart ändå.. Så varför inte .

Får se hur länge jag kommer hålla på med denna, haha. Blir väldigt lätt uttråkad!
Men men..

Jag håller på med en examination som ska vara klar o inlämnad senast ikväll 23.59. Jag har kommit ca 30% och hur 17 ska jag hinna bli klar, och först hitta motivationen??
Jag vill inte plugga mer, jag vill börja jobba. Slippa referera varje mening man säger! Blää!

Förresten, älskar the Annoying Orange på youtube (L) <3

Yäyä, ska vidare i livet nu.. Wish me luuuuck! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0