Lördagskvällen

Hann inte mer än brygga kaffe och skiva upp bröd så fick jag ett anfall. Det var bara bums tillbaka i sängen igen.. :/

Sen vaknade jag av syrran 1,5 h senare.

Igårkväll.. Vad ska jag säga?
Till en början väldigt stelt och så.. Sen ju närmare klockslaget 23 man kom desto fler folk dansade och hade lite mkt alkoholhalt i sig, haha. Det var skojj ända tills vi åkte hem.

Vi skulle ta 00.13 bussen hem och fick lite bråttom och tänkte ta en genväg. Haha *omg! Vi skulle ner för ett stup med lös lera, vi kom inte ens halvvägs ner förrän vi såg vår buss åka ifrån oss.. Då var det bara att gå uppåt, tänkte vi, haha! Det var knappt det gick! O ni ska se mina skor, helt bruna av lera :(

Bussarna går en gång i timmen och vi kände inte för att gå tillbaka till festen och vänta där, så vi ringde taxi. Vi åkte taxi med ett annat väldigt trevligt par! =D Kul o träffa nytt folk! Vi bytte nummer. O grejjen är att dem fick betala för taxin så länge eftersom chaffisen inte kunde dela priset. :/ Så då får vi bjuda igen ! :P

Hoppas vi kan hålla kontakten med dem! Så kvällen gav något iaf=)

Älsklingen är och tränar med lillebror igen, hehe. Dem har fått smak på det där ;) Det är ju gratis att träna på friskis hela maj!

Nepp, nu ska jag kolla om jag kommer in på skolans hemsida, börjar en ny kurs imon - handledning och undervisning tror jag den heter.

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0