Runt munksjön

Sprang runt Munksjön nyss. Jisses vilka skoskav jag har *ont!

Sprang 30 min ungefär och gick kanske 15 minuter. Trodde inte jag skulle orka så långt som jag gjorde. Sprang från den lilla bron vid glashuset till andra sidan, där man kan sitta (vid Max).

Tack Erika för en härlig tur i det fina vädret =)

Hade animationsföreläsning innan, det var kul! Haha, dem visade en animationsvideo några pensionärer gjort. OMG vad den var rolig! :D Den heter Dramat på Tuvan, i två delar. Sök efter den på youtube o kolla på den. Säg gärna vad du tyckte :P
Fick vara med i en liten video också ^^,


Tror inte denna kursen är ngt för mig usch!

Snart dags för mat hihi. Det blir lax o potatis *mmm :P
Efterrätt: Kaffe :D

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0