Tänk om!

Jag var smal-smal, hade ny hårfärg o frisyr o nya kläder...
Frågan är om jag nånsin kommer bli smal-smal. Då måste jag verkligen träna på allvar o äta rätt!
Vilken hårfärg ska jag ha? Vilken frisyr passar jag i?
Om jag blir smal då passar vilket plagg som helst bättre. Då kan jag ha va f*n jag vill! Wohoo det hade ju varit underbart!!

Måste erkänna att jag slarvat lite med träningen på sistone. Har varit mkt annat runtomkring.

Va härligt om jag kunde få bli den jag vill vara IDAG!
Istället får jag vara det i mina drömmar.. Då har man ju ngt att sträva efter..

För en gångs skull är jag inte hungrig när jag skriver här, woho!


Vart i skolan idag också. Sen var Mika o barnen här, dem åkte nyss.
Ska ringa dr imon!

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0