Underbart med helg, eller?

Njae, det är samma hela veckan, måndag som fredag för mig då..
den enda skillnaden är att man inte är tvungen att pallra sig till skolan på helgen, o det är det som jag gillar! Jag är trött på skolan nu! USCH!
O sen efter sommaren kommer ni få höra - Åå, det ska bli kul att börja igen, det var så längesen man pluggade.. Den känslan håller kanske i ett par veckor, sen är det samma igen - tråkigt - .

Jätteglad att jag fick träffa dig igår min vän! Det var
längesen! :D
Tack för god mat o gott sällskap! :P

Skola snart, med gruppen.. Ska hämta mitt arbete som ska kompletteras.. (Det är inte ofta det händer haha) Är man trött så är man juh xD

Grattis grattis till båda mina syrror!! :D

bYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0