Alltså

Min blogg behöver verkligen en uppfräschning, men haha, lätt för mig att säga. :P
Får ta hjälp av någon kunnig ;)

Vad var det jag tänkte skriva?
Jag gick ju in här för en anledning.. Hm...

Iaf..

Sov inte bra inatt alltså, vaknade till och från och lyckades sova sammanhängande på morgonkvisten..
Bara jag inte får mina dumma ryck om nätterna så jag vaknar och ser i syne eller nåt. Knasigt.

Snart jul! Jisses vad detta året bara har flygit förbi. Vad hände egentligen?
Nyss var det ju jul och man hade migränanfall varje dag nästan. Sen började jag träna i februari 3 gånger i veckan med Erika, det är ju bara så kul! Skolan hade man ju däremellan med. Sen vips var det sommar med extrem hetta ;) O jag jobbade då. Men vem gjorde inte det? Jo, de som hade semester.. Iallafall.. Sen nu är det vinter, fyfan det har gått med raketfart. Det här året är det snabbaste jag varit med om.

Nu blev jag nervös.. Varför då då. Ingen aning faktiskt..

Undra hur vi gör till julen, vem ska vi vara hos..?

Denna vecka blir det mycket barnvakteri =) Hihi ^^ Lilla gumman <3

Håller på och fixar med forever också, mkt att planera och göra, men det är kul samtidigt=)

Ska leka med Paulina på fredag jippie!! :D :D

Nu blev tvätten klar, ska gå och hänga upp den. Ha det så bra=) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0