Barnvakt=)

Aaa, var barnvakt igårkväll då syrran praktiserade.
Sen masserade jag syrran igår med, haha, jag kan bara inte massera på en timme, det blir alltid två timmar. Men vad gör det? INGENTING ^^

Ska dit snart och hämta lilla gumman. Först förbi skolan och lämna lite produkter=)

Gud, va trött jag är. Fast egentligen så är man ju utvilad i kroppen så tyst på mig!
Vaknade av att en liten gumma sa "Vakna, det är frukost nu". ^^ Så sött!

Mmm tiden bara rinner iväg.. Kära nån..

Hälsokvällar snart!! Jippie=)

Kallt har det blivit också! Fi sjutton! ;) Ja, jag skrev fel på fy men det var meningen. Varför jag skrev det var för en på min praktik hade en dialekt som hette underbar och när hon sa fy blev det istället fi! Love it^^

Nepp, nu ska jag göra mig vacker!
Ha det så bra
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0