Då var det gjort..

Nu från o med idag pluggar inte jag längre. Har tagit ett studieuppehåll..

Känns underbart samtidigt som det känns att jag sviker "nån".. Det är inte meningen..
Jag pallar bara inte att plugga just nu.. Har ju haft det tufft med skolan ett bra tag och det har gått så långt att det går inte mer. Säger stopp. I hjärnan.. Just med att läsa till arbetsterapeut.

Och tänk inte att jag slutar här. Jag ska läsa vidare sen, tar bara ett studieuppehåll som sagt.

Jag får livnära mig på massagen, arbetet och forever. söka jobb och så vidare.

Sen vill jag bara tillägga att jag tänker på dig min vän Paulina <3
Du vet att jag kan bli oändligt sur för saker och ting.. Det var ju också en sån sak som man blir lite sur och ledsen över.. Men vill ändå att du ska känna att det är inte hela världen. Vill inte att du ska må dåligt över mig, egentligen aldrig. Jag tycker vi får ses nån dag, eller vad tycker du?

Så, nu ska jag göra lite ärenden på la nätet. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0