Dröm & sortering

I lördags kväll var jag & älsklingen nere vid Tortellini för han var sugen på mat. Vi satte oss ner och väntade på maten. La min väska jämte mig. När maten var klar glömde jag väskan där. Inte förrän hemmavid kom jag på detta. De stänger 21.00 & klockan var 21.20.. Älsklingen springer dit och ser om de är kvar, de svarade inte i telefonen.. Men nej, jag ser att han springer tillbaka utan min väska =/ Så snällt av dig att springa dit & kolla <3

Hämtade den igår. Allt var kvar.

Förkylningen är ej över än.

Jag drömde att jag & några från fd klass var på resa, fast hemma hos mamma på besök. Alla var klara för att bege sig hemåt medan jag inte hade koll på nåt. Letade efter min deo som var borta, kläder hade jag i massor.. Blev aldrig färdig och de andra orkade inte vänta för det tog sån tid. Haha. Jättemärkligt.
Sen var vi nån annanstans där vi letade efter kaffe. Hittade kaffebryggaren och kaffet. Grejjen var den att det var ju typ kaffe kvar i filtret innan jag la i men det struntade jag i.

Just det, nu ska vi hålla på och sortera matavfallet. Jippie..
Jag önskar att man istället fick sortera papper & plast för det är ju fan det som slängs!
Eller ja, både och då för naturens skull. Ja, varför fixar dem inte så man kan sortera nånstans i hela jävla stan??

Sortera mera vill dem men likt förbenat tog dem bort alla sortergårdar i närheten. Det blir liksom inte bra den kombinationen.. Eller? Det blir ju bara att man slänger allt i en enda påse ist f sortera.

Usch och tvi för denna dubbelheten överallt..!!!!!!!!!!!!

Snart är det jul ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0