Psst! I have something 4 u;)

Jag har precis startat upp en egen liten verksamhet, en hembutik med ekologiska Aloe Vera produkter inom hälsa hudvård och smink. Företaget heter Forever (som du har läst i tidigare blogginlägg), och kan ge dig otroliga möjligheter i ditt liv! Forever har gett mitt liv en ny innebörd och det var precis i rättan tid!

Jag söker kunder =)

Du får gärna titta/känna på mina produkter, och om det passar dig, gärna handla av mig istället för att gynna andra butiker. Just eftersom jag är ny i detta företaget har jag inte haft möjlighet att köpa in produkter på lager men vid beställning skickar jag naturligtvis efter det du vill ha=) Det jag har hemma för tillfället är dryckerna, men kommer inom snar framtid uppdatera min hembutik ;)
Det finns produkter inom smink, hudvård, kroppsvård, kostillskott samt drycker och mkt mer. :P Tänk på att snart är det julafton, passa på och köp till dina nära och kära, vi har roliga klappar att ge bort.

Fördelar för dig:
  • Öppet när det passar dig
  • Du får bra information om produkterna
  • Vi har 90 dagars nöjd kundgaranti. Innebär pengarna tillbaka vid missnöje utan diskussion.
  • Till Jul nu får du också allt inslaget i läckra paket om du vill.
  • Kan till och med bjuda på en kopp kaffe =)
Vill du jobba med mig? Jag söker också återförsäljare som jag själv. Det är sjukt roligt!

Bara att ringa så öppnar jag butiken eller skickar en katalog. Smidigt va!!!

Väl mött :D

// Weronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0