Jönköping

.. i mitt hjärta!

Jag älskar att vara hemma igen. Det har varit jobbigt att vara hemifrån. Nu förstår jag att jag är en sann hemmakär person som behöver ha mina nära och kära omkring mig.

Har lösnaglar nu också, det har jag längtat efter :)

Börja träna igen efter sommaren och praktiken ska bli så skönt! Dessutom har sambon börjat träna med ;) Det är gött det ^^ hehe

Skolan drar igång med en kurs på distans.. Mkt jobb men rätt okej ändå.
Efter utbildningen får jag gå om praktiken för jag var inte helt redo. Men jag anser det som såhär att jag är redo, men inte redo för psykiatri där jag hamnade innan. Men jag hade definitivt varit redo om jag hamnade på ett ställe som ortopedi!!! Så det så!!!

Godkväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0