Mkt på gång

Mm det är det.

  • Skolan - ligger efter
  • Massagekurs som börjar nu 6-9 november samt 8 veckor framåt
  • Forever - mitt nya liv :P
  • Solstickan - mitt extrajobb
  • Träningen - har börjat igen, och gud va skönt det var! Äntligen! (Började igår)

Mm, så ser det ut. Hoppas att detta ger mig anledningar till att ta vara på tiden bättre.
Har ju den tendensen att ha lite att göra och då tänker jag så här att det gör jag senare, imon eller så. Vilket innebär alltid i sista minuten.

Sen har jag fått upp ögonen på en sak. Min nuvarande utbildning, varför började jag läsa den?
Nu inser jag att det är inte det jag ville bli. Egentligen. Jag läste denna utbildning för det var väl det närmsta jag kunde komma (som jag skulle kunna vänja mig vid att arbeta som) och som låg i samma ort jag bodde i.
Nu ser jag vilket slöseri med pengar detta varit och därför ligger jag efter mkt. Jag ska snart ringa till studievägledaren på skolan och prata med henne, se vad man kommer fram till. Eller iaf nu boka tid.

Idag blir det tvätt, ska tumla sofföverdraget igen. Se om man får ha det ifred denna gång ;)
Ska se om jag kan sitta med mitt pluggeri istället för grubbleri idag!

Just det, ringa ett samtal till! Bra jag kom på det (:

Så, jag har en del planerat. Du, om du är intresserad av mina hälsokvällar så är du varmt välkommen att höra av dig, bara skicka en kommentar eller kontakta mig på annat sätt (om du kan). Finns info på www.foreverliving.se eller www.foreverliving.com. Har också skrivit lite mer om dessa kvällar i ett annat inlägg, skrolla ner.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0