Väldigt märkligt..

När jag har somnat vaknar jag efter en stund och känner mig lustig. Ibland ser jag saker som inte finns i verkligheten eller så flimrar det framför ögonen och efter en stund lugnar det ner sig. Inatt såg jag att det var orange från fönstret och det flimrade väldans framför ögonen.
Det är bara när jag sover här, och när jag håller på att somna känns det som det är något fel på mig och jag blir orolig över att jag inte kommer överleva natte, att jag inte kommer vakna upp morgonen efter.
Efter detta så somnar jag. Men varför är det såhär för? Jag älskar ju att vara hemma så det är så märkligt. När jag var i Värnamo kände jag inte av detta alls. Jag kände av detta innan jag åkte till Värnamo med.
Kan det vara min medicin mot migränen? Eller vad är det som händer med mig? Andas jag inte när jag sover?

Väldigt märkligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0