23 januari

Me wait for money.
Jag är snusfattig..

Kommer troligtvis titta på en lght i nästa vecka, beroende på när renoveringen blir klar.
Den lght Fidde titta på var inget att ha.. :/

Fredag - lördag var jag med Pau och två andra hihi det var kul :)
Sen igår när man kom hem tog man det lugnt.
Spelade ett jäättteeeegulligt spel hihi. Petrus tipsade mig om det. Han hade
det på sin tele så jag fick spela. Hittade det på nätet med fast i en lättare & kortare
version tyvärr..
http://www.bubblebox.com/play/puzzle/1541.htm

Sen kom lillebror och vi satt vid burkarna. Fulade mig på datorn lite hehe men
de bilderna har jag inte, så de kan jag inte lägga ut! Hehe

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0