Musik

Lyssnar på musik, så skönt :)
Har tvätt idag med, det är kul.. Jag älskar sådana här dagar, jag kan vara hemma och ändå är jag nyttig och tar frisk luft då o då, eftersom jag är i tvättstugan idag. Har ju maskin hemma också men det är skönt att tvätta allt på en gång ibland och ha torr tvätt direkt.

Sitter och funderar och väntar på att de som titta på lght ska höra av sig!
Jag vill så gärna börja detta på allvar nu. Står o stampar på samma ställe hela tiden, måste ju komma vidare.

*Celine Dion
*Roxette
*Linkin Park
*Evanescence
*Björn Rosenström
*Pink
*E-type
*Rolandz
*"Från pau" - vi bytte skiva hon och jag under junedalstiden (årskurs 7-9). Den tiden var kul!

Junedalsskolan var den roligaste tiden i skolan då man hade er tre och "leka" med. :)
Idag består en vän från det gänget, men jag har återfått en kär vän från Posten-tiden :)
Sen på jobbet har jag skaffat 2 st vänner med :)

Det här med vänner gör allt här i livet. Utan vänner försvinner man gradvis tills man går under. Sen om man har tur, som jag hade, kommer dem tillbaka!
Jag anser att man ska ta hand om det man har för annars förlorar man det. Visst, det är lätt att säga det och jag är inte alls bra på det där.. Men jag försöker och det är det som räknas!

Det är dags att smyga ner till tvätten, se om jag håller mig uppe, haha, svinhalt på gården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0