Onsdag

Jag såg ej det snöa, men det var roligt ändå=)

Idag ska jag jobba 15-21 så det känns gött att tjäna lite stålar... kat-ching!
Däremot missar jag ap:n ikväll men jag kan inte tacka nej till jobb bara för det..
Jag behöver pengarna!

Tvätten igår gick bra. Hann precis i tid (hade skrivit dit 2h till).
Dem hörde av sig angående lght. De ville ge besked senast söndag.
*iiii* jag orkar inte vänta!!
Får kolla runt lite på annat så länge.

Har inte ringt chefen än, passar på när jag är på jobbet sen.
Frågade pau om bilderna igår med så får se när hon fixar dem=) hihihihihihi

Det här budskapet fick jag den 12 november 2010:
Budskap från universum
Weronica har mottagit ett budskap:
Du behöver hitta ett sätt att ta en paus från alla dina tankar.
Stanna upp och släpp taget en stund, meditera.

Stämde så bra! Behövde verkligen det och det är det jag pysslar med nu. Behövde en förändring!

Sen i måndags kollade jag vilket budskap jag skulle få:
Weronica har mottagit ett budskap:Du har mediala förmågor och det
kommer att bli extra tydligt inom några få dagar. Var uppmärksam och
var beredd på att motta ett viktigt meddelande.

Men grejjen är att jag vet inte om jag fått nåt än=/

Jag tror på de budskapen som ges från den applikationen.

Jag hoppas det är bra med er därute=) Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0