Drömmar

Drömde så märkligt inatt..
Jag å familjen var ute å reste, vi hade åkt till ungefär Indonesien. Vi satt på en restaurang där och i mitt knä hade jag en hundvalp som jag gömde i en miniväska. Alla där på restaurangen tittade på oss och familjen var superarga på mig att jag skämde ut dem så. Men jag kunde ju inte bara skita i den.
Vi bodde inte på samma hotell, utan jag var själv på ett annat hotell där. Min bror hälsade på just då. Jag försökte hjälpa en fågel att hitta ut, då jag hade nät runt om väggarna i rummet, gick in där bakom och hjälpte fågeln hitta ut. Rätt var det var (kommer inte ihåg vad som hände däremellan) hade jag 3 kattungar och 2 fåglar inne hos mig. En fågel satt och tittade på min bror och den andra flög mellan oss länge och visade vad den hade i näbben (en grön kvist). Pratade med mamma och det var helt plötsligt tokbråttom att resa hem igen och jag, som alltid i drömmens värld, hade en massa att packa på omöjlig tid. Kommer inte ihåg mer härifrån.
I samma dröm, byttes temat rätt fort till att jag var med någon slags farlig liga som höll på med något fuffens. Jag var "neutral" som exempelvis en polis och precis innan allt var klart, själva dealen kom ledaren på mig. Jag sprang och han tog fram pistolen och började skjuta. Jag blev nog träffad men det är också en grej jag inte tar skada av i drömmarna. Ledaren försöker iallafall fly undan och jag springer ifatt och hinner precis ta tag i den "pilen" han sköt sig iväg med. Jag fick tag i pilen med ena armen och flög en bra bit tills jag hoppade ner på ett passerande hustak. Där såg jag en massa kaktusar, både snustorra och dyblöta.
 
Sen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0