Friaredalen

Var ute lite på eftermiddagen med syrran och systersonen. Picknickade. Sen när jag sitter i telefon med mor ser jag min syster, systerdotter och systers kille komma ner till parken. Vi åkte linbana och försökte oss på att hjula ^^ Så det var skoj :D

När jag kom hem såg jag att det låg kattsand ut i hallen så misstänker (och hoppas) att Lilleman passade på å gå på lådan :D Alice skvätter ju inte så, så det måste ju varit han, gud va bra.

Önskar jag kunde filma hela lght imon när jag är på jobbet för att se vad han gör när jag inte är hemma ^^

Innan jag skulle ut fastnade han med klon i ena klänningen som händer där jämte. Han var livrädd när jag kom så nära, fräste på mig och backade undan. Jag hjälpte han loss och gick sedan därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0