Måndagmorgon

Jag sa alltid att jag aldrig skulle offra sömnen för ett barn men kan nu se vad jag har satt mig i för situation xD Matte vill sova nattetid + nattaktiva djur hemma = störd sömn.. Det var inte sådär livsfarligt som jag hade tänkt mig. Kanske för att katter är självständiga ^^

Är så glad att han tar sig ur garderoben på kvällen/natten och utforskar. Igår var han i köket, satt på en stol^^ Sen fräste de på varandra och han var i vardagsrummet och sniffade runt. Han hade lagt sig i hallen :D Nu imorse var han i garderoben igen men han tittar inte livrädd på mig :) Han gör fina framsteg min lilla plutt. Han var på lådan igen :) Sakta men säkert går det. Sitter på jobbet nu så Lilleman har grönt ljus där hemma ^^ "Ingen läskig typ där, bara en fluffig dam som fräser när jag kommer nära"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0