Kvällen 27 maj

Jobbat som KP - check!
Duktiga jag kompenserade förra gångens pizzasvullande med att äta en sallad idag :) Jag motstod frestelsen! Dock, kan jag ju meddela att jag har sug efter lakrits... 
 
Såg att jag hade tvättid idag, inte imon! Så är i full gång med det.
 
Hunnit med en massa idag, känns i kroppen så ska bli skönt att ta det lugnt nu. Bara tvätten kvar.
En kopp kaffe vore nog inte så dumt.
Alice får inget äta nu. Konstigt nog har hon visat symtom på nervositet.. Hon behåller inte maten bra. Det började igår. Hoppas det är övergående. Vill inte att hon ska bli dålig inför Lilleman.. Eller kan det bero på att jag jobbade helgen och sen var borta långt in på kvällen igår.. Lite strejk som katter kan uppvisa vid missnöje. Jag är glad så länge det håller sig till ena hållet.
Mammi följer med imon som sällis ^^ Senast jag var på djursjukhuset var med Elvis så blir väl blandade känslor kan jag tänka mig.
 
Varit lite kallare i luften idag men solen har varit flitig, vilket gör mig på glatt humör.
 
Hopp, kaffe var det!
 
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0