Söndag

Underbart sommarväder idag med.

Varför klagar man ju bättre man har det? Jag sitter på mitt jobb och klagar i mitt stilla sinne men sen slår det mig, vad fan håller jag på med? Jag har det ju bra! Skärp sig!

Märkligt men kan det bero på att man inte har nåt att se fram emot? Innan var det längtan efter att sluta skolan, få ett jobb, bra ekonomi, stabilitet och trygghet. Kanske kändes som man hade "rätt" att klaga då jämfört med nu.. vad vet jag. "Det blir ju bättre sen när du ..." Men sen när man har allt det då? Det är nog viktigt att ha något mål att sträva efter, kämpa för. Annars degar man nog för mkt eller som jag tror om jag får gå till mig själv, klagar över småsaker. Vad mer kan man begära liksom? Skärpning!

Hoppas ni har en underbar dag idag och att ni är nöjda och glada över det ni har :)
 
Längtar efter fredag, för då kommer Lilleman! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0