Sover

Jag skrev precis ett långt inlägg ang Lilleman men hade varit offline så länge så det sparades inte :( Men ska försöka igen..

Var inne hos Lilleman nyss. Han är skygg och ryggade tillbaka när jag klappade honom sist. Läste lite om hur man kan närma sig honom så jag testade att ta med en leksak (pinne m fjäder) in. Jag satte mig försiktigt ner jämte och han tittade på mig med sina stora ögon. Å så visade jag honom leksaken, vilket han blev orolig över. Men det släppte snabbt när han såg att den var ju rätt kul:) Han tog faktiskt tag i den! :D Å sen klappade jag honom med den vilket han tycke om. Han la sig ner då. Han till och med somnade när jag var därinne! Jag var kvar en lång stund och tittade på honom. Jag blinkar långsamt med ögonen och då gör han det med ^^ Han drömmer mycket, hans läpp och tassar rycker mkt, undra vad han drömmer om... Skönt var det iallafall å se att han ändå är så pass avslappnad att han kan sova. Jag trodde han satt på helspänn därinne. Bra om han sover ruset av sig nu och känner sig mer trygg å utvilad imon :)

Alice sover nu, hennes vanliga "sovtid" är på eftermiddagen. Se om hon väcker matte 4 inatt igen xD "Mamma, mamma, han rör på sig!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0