Uppdatering

Lilleman håller sig kvar i badrummet.
Var å klappade på han innan men jag var för nära tyckte han. En instängd situation eftersom han hittat till hörnet.

Han åt lite blötmat nyss, fick sitta i hallen på tryggt avstånd en bra stund innan han vågade. Alice tittade förskräckt på honom. Jag tror hon gillar honom;)
 
Vi väntar på att han ska komma fram, både jag och Alice tittar in i badrummet då och då. "Vad gör han därinne?" frågar hon. Han undrar säkert va tusan han hamnat nånstans.

Hoppas på litet framsteg snart, kanske inte imorgon men med kärlek och tålamod så :)
 
              
 
Först, innan jag klappade han                      Han stack till andra hörnet efter några klappningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0