Söndag 15 juni

Dagarna springer fram! Inte långt kvar till semestern nu. Går av torsdag kväll. De säger att man ska varva ner veckan innan semestern så slipper man slösa första veckan på det. 
 
Har sovit hela natten, inte blivit väckt.. kanske för att jag sov som en stock.. eller att katterna helt enkelt hållt sams (stavning?). Satt på sängkanten och försökte vakna till, *ljud* Oj, hjälp tänkte jag! Lilleman sjöng till, han sa nog "Vakna!" vilket han lyckades med.
Alice är söt hon.. nästan varje morgon hoppar hon upp hos mig innan jag går upp. Hon vill gosa.. ner under täcket och börja trampa. Maskinen är igång, en intensiv sån. Dags att klippa några klor där hemma.. får nog vänta m Lillemans..
 
Imorgon tänker jag sova ut^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0