Söndag eftermiddag

Snart jobbat klart denna helg:)
Hoppas mina busar har det bra där hemma.

Snart är det midsommar^^
Hoppas ni njuter av sommaren.. för mig har det sprungit fram.. tiden.. men ändå inte på något sätt. Känner mig lite borta från nuet kan man väl förklara det som. Inget som en semester inte kan råda bot på tror jag.
Är fortfarande småförkyld.. det är som en förkylning samtidigt som allergi. Har inte haft det såhär innan... lite knepigt. Har ont i halsen, täppt i näsan, nyser, kliar i ögonen, näsan rinner... Men det släpper väl.. tar min allergimedicin vilket hjälper iallafall.
Snart dags för en kopp kaffe kanske.. :)
I onsdags vaknade jag med värk i axlar och rygg. Iiingen aning om vad jag har gjort, det håller i sig än, knepigt. Stretchar ut musklerna varje dag och det släpper lite varje dag så snart släpper det helt.

När jag slutar idag är det 2 arbetsdagar kvar, sen är det vacazione!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0